Στόχος λειτουργίας: να στοχεύσει να χτιστεί ένας πρώτης τάξεως κατασκευαστής στις αυτοκινητικές διακοσμήσεις και τα εσωτερικά υλικά.
Έννοια υπηρεσιών: Ο στόχος του Yanli ήταν πάντα να ικανοποιήσουν οι προσδοκίες πελατών.
Ποιοτική πολιτική: Για να εξυπηρετήσει τον πελάτη μας με τα προϊόντα κορυφαίας ποιότητας και τις υπηρεσίες που υποβάλλουν στη συνεχή πρόοδο στην αρχή της ακεραιότητας και της τιμιότητας
Ποιοτικός στόχος: Οι καταγγελίες πελατών πρέπει να ελεγχθούν κάτω από τρεις περιπτώσεις, τη ικανοποίηση πελατών επάνω από 88 σημεία και το PPM αξίας μέσα σε 200 κάθε χρόνο.
Διοικητική φιλοσοφία: Κανονικοποίηση, τυποποίηση, Scientization και εκσυγχρονισμός
Πυρήνας του εταιρικού πολιτισμού: Ενότητα και συνεργασία, καινοτομία και πρόοδος
Υπεύθυνος Επικοινωνίας: Ms. Livia Shi
Τηλ.:: +86 15052192671
Φαξ: 86-510-86225986